Bobinatrice automatica

Bobinatrice automatica

A maiò parte di i prudutti elettrici necessitanu un filu di rame smaltatu (riferitu cum'è filu smaltatu) per esse invucatu in una bobina inductora, chì richiede l'usu di una bobinatrice.

Descrizzione di l'industria

A bobinatrice automatica hè una macchina chì avvolge oggetti lineari nantu à pezzi specifichi. Applicata à l'imprese elettroacustiche.

A maiò parte di i prudutti elettrici necessitanu un filu di rame smaltatu (riferitu cum'è filu smaltatu) per esse invucatu in una bobina inductora, chì richiede l'usu di una bobinatrice. Per esempiu: diversi mutori elettrici, lampade fluorescenti, trasformatori di diverse dimensioni, televisioni. I bobine di media è induttori utilizati in radiu, u trasformatore di output (pacchettu d'alta tensione), i bobine d'alta tensione in igniters elettronichi è assassini di zanzara, e bobine di voce in altoparlanti, cuffie, microfoni, diverse saldatrici, ecc. unu. Tutte queste bobine anu bisognu à esse avvolte cù una macchina di bobina.

Vantaghji di l'applicazione

1. Se l'alta precisione hè necessariu per u bobinamentu, un servomotore hè necessariu perchè u cuntrollu di u servomotore hè più precisu, è sicuru, l'effettu di l'avvolgimentu serà megliu. Ùn ci hè micca esigenze specifiche per a precisione, è u stator hè ancu un pruduttu relativamente cunvinziunali chì pò esse assuciatu cù un mutore stepper.

2. I prudutti di bobina interna sò spessu assuciati cù servo motori perchè a tecnulugia di a macchina di bobina interna hè più precisa è esige una cumpatibilità più altu; I prudutti di bobinatura esterni simplici cù esigenze bassu ponu esse assuciati cù muturi stepper per ottene un avvolgimentu ordinariu.

Per quelli chì anu esigenze d'alta velocità, i servomotori ponu esse utilizati, chì anu un cuntrollu più precisu è faciule di a velocità; Per i prudutti cù esigenze generale, i motori stepper ponu esse usatu.

4. Per certi prudutti irregolari, i prudutti di statore cù un avvolgimentu difficiule, cum'è slots inclinati, grossi diametri di filu, è grandi diametri esterni, hè cunsigliatu d'utilizà servomotori per un cuntrollu più precisu cumparatu cù i motori stepper.

Soddisfà i Requisiti

1. U mutore di riduzzione di l'ingranaggi per a machina di bobina automatica hà una struttura simplice, alta affidabilità è alta efficienza, ancu s'è u torque di partenza di u mutore di induction / cuntrollu di velocità ùn hè micca assai grande.

2. Micru mutore di induzione specializatu per a machina di bobina automatica, u mutore di cuntrollu di velocità d'induzione pò esse usatu in cungiunzione cù un regulatore di velocità per aghjustà una larga gamma (50Hz: 90-1250rpm, 60HZ: 90-1550rpm).

3. I mutori di regulazione di a velocità speciale per l'equipaggiu di bobinatura automatica, i mutori di regulazione d'induzione / vitezza sò divisi in trè tippi: mutori di induzione monofase, mutori di regulazione di velocità monofase, è mutori di induzione trifase.

4. Quandu un mutore d'induzione monofase opera, genera torque in a direzzione opposta di rotazione, cusì hè impussibile di cambià a direzzione in un cortu periodu di tempu. A direzzione di rotazione di u mutore deve esse cambiatu dopu chì si ferma cumplettamente.

5. Un mutore tri-fase cunduce un mutore induzione cù un alimentazione trifase, chì hà alta efficienza, alta velocità di partenza, è alta affidabilità, facendu un mudellu di mutore largamente utilizatu.

Riduttore di barra di spinta lineare

Riduttore di barra di spinta lineare

Riduzzione à angolo rettu RCRT

Riduzzione à angolo rettu RC/RT

Mutore di decelerazione di frenu elettromagneticu

Mutore di decelerazione di frenu elettromagneticu

Micro mutore à induzione

Micro mutore à induzione